^Zpět nahoru

planujvylety.cz

www.vsekolem.cz

Přihlášení

Zdravíme z čtvrtého dne, dnes byl na programu stejný okruh jako ve středu. Po včerejším dni byl zrušen jeden test, kvuli prachu. Ten stejný se nejel ani dnes s tím, že se otevře možná na druhé kolo a tak se i stalo. Po včerejším dni se vydal na trať první Robo, celý den se mu na testech dařilo a neměl ani žádné velké problémy. Z našeho týmu byl proto nejrychlejší. Tomáš s Milanem jeli dost vyrovnaně a dnes se jim také vyhnuli větší problémy. Z této dvojice byl nakonec lepší Milan, který těžil na jednom z testů, který mu sednul a Tomáš na něm nedokázal jet tak rychle. V součtu dne, jeli kluci vyrovnané výkony a to jim zajistilo další posun ve výsledkové listině. Jezdci pomalu klepaji na dveře první desítky, když dnes obsadili po čtyřech dnech 12. místo v klubech. Posun výš je ještě reálný a do konce soutěže zbývají ještě dva dny.
Kuřt si dnes vybral svojí dávku smůly. Včera kdy nachatyl trestné minuty na trati, si dnes zlepšil náladu. Trať objel čistý, testy ho bavili a jelo se mu dobře. Bohužel po posledním testu objevil závadu na spojce své motorky. V prefinishi se snažilo přijít co se stalo, nakonec se problém objevil v povolenem spojkovem koši. Zjištění a oprava závady zabrala ale dost času, tudíž Kuřt opět nachytal tvrdé minuty. Motorku má ale v pořádku a zítra vyráží do dalšího dne.

Čekají nás ještě dva dny, tak držte palce a budeme všichni doufat, ze se jeste podaří výsledek vylepšit.

Třetí den nám přinesl nový okruh o délce 250 Km a 3 nové testy dvě endura a 1 cross test. Pořadatelé hrozili s těžkou tratí a co slíbili to splnili, okruh byl opravdu náročný, dlouhé přejezdy hodně jezdců nestíhalo a chytali trestné minuty. Nejlépe dnes zajel Robo, kterému testy opravdu sedli a první test dokonce vyhrál ve třídě. Druhý z našich jezdců byl Tomáš, který si moc den neužil, na třetím testu měl pád, při kterém zlomil spojkovou pumpu a nezbývalo nic jiného než jet nejdelší přejezd bez spojky. Naštěstí se mu podařilo do časové kontroly dostat včas na to aby se pumpa vyměnila a jelo se dál. Milan byl kousek za Tomášem a tím se Bozkov posunul na 14. místo. Den to byl náročný a zitra nás čeká stejný kolotoč. Tak doufáme že jsme si smůlu vybrali a vše půjde jak má.

Ahoj...máme pro vás konečně trochu uklidňující zprávy. Včerejší den byl opravdu náročný po všech směrech. Začal bych asi tím jak to bylo s motorky. Předchozí den nám Chilan přivezl motorky až v skoro pravou pulnoc. Padlo tedy rozhodnutí, jít se raději vyspat a pustit se do montovani brzo ráno. Měli jsme zprávy, že by nebyl problém předat motorky i v neděli, což nás příjemně uklidnilo. Ráno budík v šest hodin, rychlá snídaně a na sedmou hodinu už v paddocku, kde na nás čekaly naše motorky. Okamžitě jsme se dali do postavení zázemí, které Chilan přivezl. Pak už vybalování motorek z krabic a postupná montáž. Bylo toho opravdu dost, prezout gumy, dát moussy, motorku výkonově otevřít, vyměnit celý karburator, předělat elektriku, nalepit cisla, atd.... Vše šlo podle plánu, do té doby, než přišla zpráva, že musíme odevzdat motorky do uzavřeného parkoviště do jedné hodiny odpoledne. Pak už máme smůlu. V tu chvíli se vse rozjelo snad na 1000%, montovali jsme za bozkovsky tým uplne všichni i s Chilany. Bylo to vše velice náročné, čtyři motorky, hodně lidi, obrovské horko... V jednu hodinu ale byly motorky připravené k předání do UP i s krátkým projetim po městě. Za to patří dík všem, kdo se na montovani podilel....složit, připravit a odevzdat 4 motorky za 6 hodin, to byl opravdu masakr.
Po předání následovala domluva s Chilanem na servisu v závodě a upřesnění ostatních věcí.
Večer bylo ve městě skromné zahájení šestidenní, kterého se zúčastnily všichni týmy a samozřejmě i náš tým Motosport Bozkov. Po průvodu proběhla krátká oslava toho, že se po všech problémech podařilo udělat vše proto, aby kluci mohli v pondělí odstartovat.

První den je za nami. Rano se vše doladilo aby kluci mohli odstartovat, poslední detaili v předstartovním prostoru a kluci vyrazili do prvního kola. Už od rána byla trať ve znamení obrovského prachu, práší se úplně všude a opravdu dost. Hned jsme se snažili věnovat velkou pozornost filtrům, což bylo a bude klíčové pro bezproblémové závodění. Kluci se navíc dnes poprvé seznamovali s motorky od GasGasu. Pocity mají z motorek smíšené ale zvládají to dobře. Podle výsledku to velký problém nebude, jelikož startovali jezdci jako skoro poslední a museli se prokousavat vším dopředu. Přesto dnes obsadil Motosport Bozkov v klubech 23.místo, nejrychlejší Tomáš, Robo a Milan Kottek, měli mezi sebou minutové rozestupy. Start se tedy povedl, všichni jsou v cíli a zítra to samé znovu.
Držte palce 😉

Zdravíme opět po náročném dni v Chile. Kluci měli na dnešek projité všechny měřené testy krom jednoho posledního.
Během dne nám měli dorazit motorky od GasGasu a proto se rozhodlo, že dnes všichni počkáme na ubytování. V případě potřeby budeme připraveni na rychlou reakci a přípravu motorek.
Ráno po vydatné snídani měli kluci na programu administrativní přejímky. Hned po nich měli následovat technické a předání motorek do UP. Bohužel motorky nebyli, takže po administrativních přijímkách se kluci opět vrátili na ubytování. Zde proběhlo uspořádání náhradních dilu, příprava oblečení, vybavení jezdců a ledvinek s nářadím.
Po obědě jsme nadále čekali na motorky, které stále nebyly. Měli jsme zprávy z letiště, že musíme počkat na vycleni motorek, které se stále nedaří. Pomalu začala propukat panika aby se vše stihlo a rychlé krizové jednání. Podle zpráv co máme v tuto chvíli musel místní Chilan úředníky na letišti uplatit, aby motorky vydali ještě dnes. O víkendu tu nikdo nepracuje a tudíž už by bylo na vše pozdě.
Momentálně je zde místního času půl desáté v noci a motorky stále nemáme k dispozici. Víme, že už jsou na cestě k nám, čekáme na příjezd a okamžitě se pouštíme do skládání motorek a servisu, čeká nás noční práce, dost možná do brzkých ranních hodin aby byly motorky připravené.
Děláme pro to všechno možné ale asi zdejší úřady motorkám moc nepřejí. Například tým Mexika nemá v tuto chvíli kontejner ani v místě závodu.
Držte nám palce a věřte s námi, že se nám podaří všechno zvládnout tak, aby se kluci mohli v pondělí postavit na start.