^Zpět nahoru

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Akce Bozkov

Vstupenky do sokolovny Bozkov

logo evstuenka

 

planujvylety.cz

www.vsekolem.cz

Přihlášení


Svoz komunálního odpadu: Termíny svozu komunálního odpadu v roce 2020

Poplatky: Poplatek za komunální odpad je splatný do 31. května příp. do 31.října. Poplatek za psy je splatný do 31. března

POZOR NEPŘEHLÉDNĚTE !!!

Omezení úředních hodin obecního úřadu po dobu vyhlášeného nouzového stavu

V souladu s usnesením vlády 87/2020 Sb. a navazujícími mimořádnými opatřeními Ministerstva zdravotnictví jsou úřední hodiny Obecního úřadu v Bozkově stanoveny až do odvolání takto:

pondělí           9-12  hodin

středa             9- 12 hodin

Pro kontakt s obecním úřadem využívejte především telefonickou a emailovou komunikaci.

(tel: 481682169, mobil starosta: 724 180 473, mobil účetní: 734 203 394,

e-mail: obec@obecbozkov.cz)

Osobní návštěvu na úřadě využívejte pouze pro naléhavou a neodkladnou úřední záležitost.

Pro platby poplatků využívejte bezhotovostní převody.


Od 23.3.2020 je  přesunut provoz ordinace pouze do ordinace v Semilech.

 K ošetření je nutné se objednat.

Ordinační hodiny praktického lékaře (MUDr. Jitka Mečířová) a aktuální informace o jejich změnách na: www.mudrmecirova.cz

v souvislosti s vydaným Mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 10. března 2020, s rozšířením onemocnění COVID-19 způsobené novým koronavirem SARS-CoV-2 a v souladu s rozhodnutím vedení města Semily jsem rozhodl s účinností od pondělí 16. března 2020 o dočasném omezení úředních hodin Městského úřadu Semily. Z důvodu ochrany obyvatelstva před nákazou uvedeným onemocněním a z důvodu zamezení shromažďování osob v uzavřených prostorách MěÚ jsou omezeny úřední hodiny MěÚ – návštěva MěÚ v úředních hodinách je možná pouze na základě předchozího telefonického objednání (zrušeno objednávání přes internet):

  1. Úřední hodiny: pondělí, středa 8.00 – 17.00 h
  • návštěva možná pouze po předchozím telefonickém objednání
  1. Podatelna MěÚ Semily
    1. pondělí, středa 8.00 – 17.00 h
    2. úterý, čtvrtek, pátek 8.00 – 14.00 h

Hledal jsem řešení, které bude chránit jak samotné klienty úřadu (občany), tak zaměstnance úřadu, resp. zajistí bezpečný provoz úřadu i pro další období – věříme, že při telefonickém objednání se podaří řadu záležítostí vyřešit distančním způsobem – bez osobní návštěvy úřadu. Některé záležitosti bez osobní návštěvy však vyřešit nejde, proto je naší snahou ověřit zdravotní stav osoby a naplánovat její návštěvu tak, abychom eliminovali čekání na chodbách úřadu a vzájemný kontakt většího množství osob.

Opatření platí až do odvolání. Zároveň je možné, že pokud dojde ke zhoršení situace, budou úřední hodiny omezeny zcela (obdobně jako v případě Krajského úřadu Libereckého kraje).

Dovoluji si Vás požádat o distribuci této informace i mezi občany Vašich obcí.

Děkuji Vám za spolupráci a pochopení.

S přáním klidných dní a pevného zdraví

Mgr. Radim Šimůnek
Tajemník
 
tel.: 481 629 220 | 721 346 114
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.semily.cz